Witam serdecznie!
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą BEZPŁATNYCH szkoleń informatycznych m.in. z zakresu obsługi Word, Excel, PowerPoint, Access Project oraz obsługa komputera i Internetu objętych dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej, które realizowane będą w ramach projektu: Szkolenia informatyczne dla pracowników z branż: hotelarstwo, turystyka, gastronomia i obsługa imprez masowych z woj. dolnośląskiego.
NIE CZEKAJ AŻ PRACODAWCA ZAPROPONUJE CI SZKOLENIE - ZGŁOŚ SIĘ SAM!
Szkolenia skierowane są do osób wykonujących pracę na terenie woj. dolnośląskiego w jednej z branż: hotelarstwo, turystyka, gastronomia i obsługa imprez masowych. Odbywają się we Wrocławiu oraz na terenie woj. dolnośląskiego w Wałbrzychu, Kłodzku, Legnicy, Jeleniej Górze,Bolesławcu.
Planujemy uruchomić szkolenia z obsługi MS Excel (na poziomie podstawowym i zaawansowanym) LOKALNIE W BOLESŁAWCU w październiku/listopadzie 2011r.
Każde szkolenie trwa 24 godziny. Szkolenia realizowane poza godzinami pracy uczestników.
Aktualny harmonogram szkoleń oraz dokumenty zgłoszeniowe można pobrać ze strony internetowej projektu: www.e2012.edukacja.com
W razie pytań prosimy o kontakt drogą mailową na adres e2012[<@>]dcedukacja.pl, telefonicznie pod numerem 71/3488119 lub przez stronę projektu www.e2012.edukacja.com
Powiat bolesławiecki - z siedzibą w Bolesławcu, drugi co do wielkości powiat województwa dolnośląskiego. W jego skład wchodzą gminy: Bolesławiec, Gromadka, Nowogrodziec, Osiecznica, Warta Bolesławiecka. Bliskość Borów Dolnośląskich oraz gór, bogactwo zabytków oraz przecinające powiat autostrady A4 i A18 czynią powiat bolesławiecki regionem niezwykle atrakcyjnym turystycznie. Poza tym powiat poszczycić się może prężnie rozwijajacą się gospodarką, o czym świadczy mnogość zakładów produkcyjnych znajdujacych się na jego terenie - m.in. Zakłady Chemiczne Wizów, Zakłady Tkanin Technicznych Bonitex S.A., Bolesławieckie Zakłady Materiałów Ogniotrwałych Sp. z o.o. czy też Zakłady Ceramiczne Bolesławiec sp. z o.o. |
Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola